Pružně reagovat na změny, mít motivaci, inspirovat lidi kolem sebe, mít vizi, plnit úkoly, řídit projekty nebo jen nastavit očekávání.
To je jen malý výčet věcí, které se od manažera očekávají.
Možná se vám honí hlavou některá z následujících otázek:
- Jak to ale všechno dělat a stíhat?
- Jak pomáhat a sloužit teamu a nebýt v práci 12 hodin denně?
- Kde brát energii a sílu abych se vyhnul syndromu vyhoření?
- Jsem dostatečně dobrý pro tuto roli?
- Co když udělám chybu nebo selžu, co se stane?
Na webináři určitě nenajdete odpovědi na všechny své otázky. Nebudu dávat návody a rady, z vlastní zkušenosti vím, že nefungují.
Mohu vám pouze ukázat jednu z možných cest, jak se z toho nezbláznit a pokud se po této cestě vydáte, jak se stát lepším lídrem.
Pokud na cestu vykročíte, věřím, že najdete:
- Balanc mezi prací a soukromým životem
- Sebejistotu a důvěru v sebe i svůj team
- Posunete své myšlení k agilitě (růstovému nastavení a flexibilitě)
Upozornění: Veškeré principy a přístupy byly testovány na lidech ?